Dia yang satu

Bukan pertama tapi pasti yang terakhir: Mohd Mahdawi Azli Bin Mahsun
Status Update

Status : Semoga semua berjalan lancar, Amin
Mood : Love much :*

about never change NYAWA
Sesungguhnya :')

Hidup tak selalunya indah, langit tak selalu cerah.
Takut dengan Takdir. YaAllah kuatkan aku. Dapat ke aku bertahan? YaAllah. 
Bukan aku tak percaya dgn takdir tapi aku takut dgn takdir.
YaAllah Ya Tuhan ku. Kau jodohkan lah aku dengan Mohd Mahdawi Azli. Sememangnye dia yang aku sayang YaAllah. Kau kuatkn lah kami dlam hubungan ini YaAllah. Kau kuatkn la iman kami dr segala maksiat YaAllah. 
Teguhkan lah iman kami, kuatkan semangat kami utk mendiri kan masjid mu YaAllah. Amin Ya Rabbal Alamin.
Harap kalian mendoakn kebahagiaan kami yg ingin membina masjid yang indah.
Assalamualaikum wbt.

Posted on Wednesday, October 31 at 5:00 pm // 0 Comment(s)

« OLDER POSTS NEWER POSTS »