Dia yang satu

Bukan pertama tapi pasti yang terakhir: Mohd Mahdawi Azli Bin Mahsun
Status Update

Status : Semoga semua berjalan lancar, Amin
Mood : Love much :*

about never change NYAWA
Happy birthday :)
Assalamualaikum wbt.

Andai diriku leka, ingatkan aku. Andai diriku lalai, sedarkan aku. Aiceh memalam gini aku buat drama pulak kan, haha. 2 3 kucing berlari mana nak sama si kucing belang. 2 3 boleh ku cari, mana nak sama cik abang seorang! Hohoho!

3.11.2012
5.47pm

Melangkah keluar dari rumah dan niat dihati ingin menyambut hari kelahiran adik adik kesayangan, hihi. Ahhh malas donggg cerita panjang2, gue capekkkk! Tonton saja yaa gambarnyaa.

 Me me me with Nycaaa :)

A untuk Awie! Wakakakaka XD



Seletah letih berjalan mencari hadiah budak kecik ni. Kami menuju ke Kinta City. Mengisi perut yang teramat lapar, hihi. Laju je langkah kami sekeluarga sebab semua lapar, menuju ke Restoran Fav kami.


Alhamdulillah, kami tiba di Johnny's.

Ibu order makanan dan kami menunggu makanan dengan sabar :)


Tiga tiga buat muka sebab lapar! Hahaha :D

Menu pertama aku, nasi no 62 ke 63 aku tak ingat. 
Steamboat yihiiiii. Yummyyyyyy XD

Kalian semua boleh nampak sya tak? *muka nakal

Okay yang ni akhir , so lengkap la kan? Haha. 

Akhir kata Selamat malam dan maafkan salah silap saya, Assalamualaikum :)


Posted on Thursday, November 8 at 12:01 am // 0 Comment(s)

« OLDER POSTS NEWER POSTS »