Dia yang satu

Bukan pertama tapi pasti yang terakhir: Mohd Mahdawi Azli Bin Mahsun
Status Update

Status : Semoga semua berjalan lancar, Amin
Mood : Love much :*

about never change NYAWA
Semoga diberkati.
Assalamualaikum wbt dan Selamat Pagi Jumaat kalian semua :)


Pejam celik dah bulan November. Cepat masa berlalu dan cepat jugaklah kita melangkah alam kematian. Astaghfirullahaladzim. Dunia ni sementara. Diri yang serba kekurangan, iman yang tak teguh, diri yang masih jauh dgn Allah.

Hari bergnati hari, bulan berganti bulan, tahun berganti tahun. Makin dekat lah kita dengan ajal.

Tapi takpelah. Semua tu dah tertulis dalam Al-Quran. Kita manusia patut patuhi perintah Allah swt.

YaAllah kau berikan lah kekuatan kepada sahabat ku YaAllah. Kau berikan lah petunjuk kepada beliau YaAllah. Kau berkati lah kehidupan dan pembelajaran dia YaAllah. Kau berikan lah kejayaan kepada dia. Pulihkan lah hati dia yang terluka , sembuhkan lah luka dihati dia dengan berikan kejayaan kepadanya YaAllah. Amin.

Hati mana yang tak sakit bila dipermainkan macam tu? Ingat hati batu ke? Ye kami yang tak rasa mampu beri nasihat tapi diri yang menahan sakit tu yang seksa. Org yang kuat je yang Allah uji macam tu. Mungkin Allah tau yang die tu mmg kau tak perlukan, mungkin. Rahsia Allah semua tu.

Jangan sesekali sakiti hati saya, saya lemah. Saya tak kuat mcm dia. Saya tak mampu nak berdiri tanpa awak. Saya tau Allah sentiasa dengan saya tapi saya perlukan seseorang yang ikhlas sayang dan terima saya seadanya. Bukan nak kan saya kerna nafsu kerna harta. Klu sbb rupa, aku mmg tak cantik yee hehe.

Harap bulan November ni bulan yang terbaik untuk awak awak awak semua. Jadikan bulan ni bulan paling bermakna. Dan sape yang hari jadi bulan November ni, saya ucapkan Selamat Hari Jadi.


Ekal bushuk kakak :*

Dan hari ni Hari Jadi Adik Bushuk Sayaaaa! Zulhaykal Bin Mohammed Ismail. Me love you so much adik :*
Dah2 la nakal tu, letih la akak nk jerit hari hari, kau mmg suka dngar aku menjeritkan. Sama la kau dgn Angah. Hari2 nk mcm tu, klu tak tak sah hidup kome kn. Blajar elok2 adik, jangan belagak sngt. Exam tu jawab elok2, bkan jawan dgn aku mcm nie. "Alah senang je Kak Eyka, kacang". Adik tu poyo sangat!

Dan ini terakhir dari saya, Assalamualaikum wbt ;)







Posted on Friday, November 2 at 4:16 pm // 0 Comment(s)

« OLDER POSTS NEWER POSTS »