Dia yang satu

Bukan pertama tapi pasti yang terakhir: Mohd Mahdawi Azli Bin Mahsun
Status Update

Status : Semoga semua berjalan lancar, Amin
Mood : Love much :*

about never change NYAWA
Terakhir....




Tumblr_m2a1l4kpsc1r86pn4o1_500_large

Dalam dada, diri mu yang bertahta. Jika bukan dia jodoh aku, matikan lah aku dari bumi ini. 
Ternyata aku tak kuat , aku lemah. Jatuhlah aku jika tiada mu disisi ku.

Terima kasih selalu disisi saya walaupun saya dalam keadaan yang susah duka perit tangis. Walaupun awak tak tunjuk yang awak ambil berat pasal saya tapi dalam diam semua tu awak buat kan.
Hmm ye saya tau, saya terlalu risaukan pasal awak, mungkin saya takut.
Takut kehilangan awak, tp dgn kate kate awak dh buat saya yakin dgn awak.
Smoge Allah swt panjangkan jodoh kita yang dr skolah lagi. Mungkin cinta monyet kita akan berakhir dgn cinta abadi? Kan? Takde sape tau, sume Allah dah atur kan. Maafkan saya selame ni bnyk beban kan awak.

Mohd Mahdawi Azli Mahsun & Noor Syafiqah Mohamed Ismail 

Posted on Saturday, November 10 at 10:55 pm // 0 Comment(s)

« OLDER POSTS NEWER POSTS »